Recenzie de carte: Houdini de T. J. Banks

de la editor:

Un siamez își dă inima unui om o singură dată. Pentru Houdini, un pisoi abandonat, de noroc, de noroc, că omul este Jill Leonard. După ce l -a contrabandat acasă într -un avion, Jill îi oferă lui Houdini o casă bună cu celelalte pisici. Nu a trecut mult timp până când Houdini se va stabili în viață ca un animal de companie iubit. Pericolele ascunse abundă atunci când, din greșeală, se îndepărtează de casă. Houdini își va găsi vreodată drumul înapoi acasă?

Această descriere nu face cu greu dreptatea cărții. Houdini este o poveste fantastică pentru adulți și copii și este sigur că va topi inima oricărui iubitor de pisici. Multe dintre povești sunt povestite din perspectiva lui Houdini, iar legătura profundă a autorului cu sufletul felin arată în fiecare cuvânt. Te vei îndrăgosti de Houdini de la primul capitol. Banks împărtășește cu măiestrie povestea lui Houdini din punctul de vedere al unei pisici, din disperarea sa de a fi abandonat până la bucuria sa atunci când întâlnește persoana sa specială. Vă veți încânta să împărtășiți lumea lui Houdini. Interacțiunea sa cu alte pisici și cu oamenii din viața sa, așa cum a fost spus din perspectiva sa, sunt relatate cu sensibilitatea și harul pe care îl așteptați de la o felină. Veți aprecia relația specială pe care o împărtășește cu Jill, persoana sa. Îți vei face griji pentru el și cu el când se va pierde. Îți vei găsi inima în gât în ​​timp ce trăiești prin pericolele pe care le întâlnește în timp ce încearcă să -și găsească drumul înapoi acasă.

Acesta nu este genul de carte pe care te -ai aștepta să nu poți să -l dai jos, dar pentru mine, a fost exact asta. Este imposibil să nu te îndrăgostești de această pisică dulce și te vei descoperi că dă din cap în recunoaștere, în timp ce compari unele dintre observațiile și trăsăturile de personalitate ale lui Houdini cu cele ale felinelor din viața ta. Cartea este o sărbătoare a iubirii necondiționate dintre pisici și oamenii lor, așa cum a spus un siamez foarte special. Patru labe pentru Houdini!

T.J. Banks este autorul A Time for Shadows și Catsong. Munca ei a apărut în antologii numeroase, inclusiv supă de pui pentru sufletul unui singur părinte și o ceașcă de confort pentru femeile îndrăgostite. Locuiește cu fiica ei Marissa și cu pisicile și iepurii lor într -un regat în unele cazuri, dar întotdeauna interesant în Connecticut.

Am evaluat anterior T.J. Cartea lui Bank Catsong cel mai bine aici pe pisica conștientă. Faceți clic aici pentru a citi recenzia.

Regele Ingrid

S-ar putea sa-ti placa si: